יום שני

ייעוץ אסטרטגי

מהו בעצם אותו ייעוץ אסטרטגי אם לא ניהול נכון של העסק? עסקים רבים חושבים שהם מצליחים לעלות על דרך המלך ולשם כך הם לא נעזרים באף עזרה חיצונית וממשיכים בשלהם. העניין הוא שלא כל עסק באמת מגיע לאן שהוא רוצה להגיע ויותר מזה - לאן שהוא מסוגל להגיע, חברות ייעוץ אסטרטגי מגיעות לשם העזרה וההכוונה שלא תמיד מצליחה להגיע מפנים העסק.


ייעוץ אסטרטגי למען הצלחה או למען ניהול משברים


עסקים רבים מגיעים למצב בהם הם רואים את העסק או במגמת ירידה או במצב פחות גרוע (אך עדיין בעייתי מאוד) במגמה סטטית למדיי בהם הם לא זזים לא לכאן ולא לכאן, אין שום עליה במכירות והם מעבירים עוד יום בעסק בצורה דיי סטנדטרטית ושגרתית. ייעוץ אסטרטגי מצריך מבעלי העסקים לפנות מקום לחשיבה וניהול לחברה שונה אשר באה ממקור אחר ומבקשת כיוונים שונים לפעמים וצדדים רבים אשר לא תמיד היו נראים הגיוניים לבעלי העסקים, אבל מהסיבה הפשוטה להבנה - עסקים מצליחים לאחר ייעוץ מכוון ונכון. ייעוץ אסטרטגי הינו ייעוץ בעל כח מהצד להבין מה באמת עובד בעסק ומה צריך לשנות.

אין דבר יותר מפחיד לעסק מאשר להגיע למצב בו הוא מגיע לנקודת אין כניסה ועכשיו צריך להחליט האם לחזור חזרה או למצוא דרך חדשה להגיע אל פסגת המנצחים. ישנן חברות רבות אשר לא קוראות לחברות ייעוץ אסטרטגי בזמן וקוראות להן רק בשעת ניהול משברים כזה או אחר. כאשר יש משבר בחברה לא תמיד בעלי החברה מצליחים להתמודד, ונושא ניהול משברים הופך בעייתי בכל רגע שהחברה ברגעי המשבר עצמו. בעזרת ייעוץ נכון ומכוון למטרה ניתן למצוא מכל משבר ובאמת לבצע ניהול משברים בצורה הטובה ביותר בזמן הנכון ביותר! דעו להבין את מגמת העסק, דעו לעקוב אחר מגמת העסק ובתקווה שלא תצטרכו את שירותי החברות השונות של ייעוץ עסקי וכד'. 

2 תגובות:

  1. אני משווה את זה לבדיקות שגרתיות אצל רופא. אנשים יכולים להעביר שנים מבלי ללכת לבדיקה שגרתית עד שלפתע משהו קורה ואז מגלים שמשהו לא בסדר. אותו הדבר בדיוק קורה לבעלי עסקים כאשר הם פונים לייעוץ אסטרטגי רק כאשר מצב העסק הגיע לנקודת אל חזור.

    השבמחק
  2. אני עורך כרגע מפגשים בנושא ייעוץ אסטרטגי לעסק עם חברת TACK ואני חייב לציין שהחוויות שעוברות שם נהדרות! אני נהנה מן התהליך שאני עובר שם ושמח לראות כיצד הוא גורם לי להגיע למקומות חדשים ולהבין יותר.. ממליץ לכל בעל עסק לעבור מפגשים אלו שמשנים תפיסה לחלוטין!

    השבמחק